Kao redovna profesorica zaposlena je na Akademiji dramske umjetnosti, Sveučilišta u Zagrebu.
Doktorirala je 2001. na Fakultetu humanističkih znanosti Sveučilišta u Amsterdamu (Faculteit der Geesteswetenschappen, Universiteit van Amsterdam). Nostrifikacija doktorata provedena 2005. g. (Sveučilište u Zagrebu). Magistrirala 1993. na Odsjeku filmskih i TV studija Filološkog fakulteta (Film –en Televisiewetenschap, Faculteit der Letteren), Sveučilište u Amsterdamu. Nostrifikacija magisterija provedena 2005. g. (Sveučilište u Zagrebu). Diplomirala filmsku i TV režiju na Akademiji dramske umjetnosti, Sveučilišta u Zagrebu 1983.
Dobitnica je sljedećih stipendija:
(2000 – 2003) Y. K. Pao Postdoctoral Teaching Fellowship, (stipendija za postdoktorsko istraživanje) Hongkonško sveučilište za znanost i tehnologiju (Hong Kong University of Science and Technology); (1995 – 2000) ASCA PhD Fellowship (Amsterdam School for Cultural Analysis, Theory and Interpretation) Stipendija Filološkog fakulteta Sveučilišta u Amsterdamu za doktorske studije i izradu doktorata.(1992); Nuffic Foundation Grant (European Exchange Program). Stipendija za izradu magisterija.
Objavila je tri knjige: Subjectivity in the New Hollywood Cinema: Fathers, Sons and Other Ghosts, Filmski medij kao transkulturalni spektakl: Hollywood, Europa, Azija i Yuen Woo Ping’s Wing Chun.
Područje istraživanja::teorija filma i teorija medija, povijest filma i povijest medija, teorija kulturalnih formi i kulturalna analiza, transkulturalne studije i teorije globalizacije; kritičke metodologije – naratologija, semiotika, dekonstrukcija, psihoanaliza, tehnologije roda, rasna i etnička pripadnost; europski film, suvremeni holivudski film, klasični holivudski film, azijski (posebno hongkonški film).